tisdag 17 juli 2012

Spå mig

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid
Hej igen Eva.

Jag har tidigare ställt lite frågor om mitt kärleksliv, och en fobi jag har osv. Nu skulle jag jätte gärna vilja veta lite mer om min framtid, hur den ser ut och vad den har med sig. Gällande allt i princip, livet, kärleken, jobb, flytt, resor, vänner, giftemål, barn? osv.. :)
Tack så jätte mycket

kram /BRS
 


Svar;
Jag kan bara titta lite allmänt då det annars skulle bli en full spådom,som jag inte gör på sms arvoden utan man får boka en full spådom med mig och detta kan du hitta under min hemsida www.evaeriksson.com/boka.html

 
Så det jag ser i allmänhet på dig är:
En utlandsresa som sker och att du möter en man på den resan som är lite ljusare än normalt,för det landet.
Det blir en romans mellan er men som tyvärr inte komma hålla i sig när du kommer hem till Sverige igen.

Du drömmer om att kunna flytta och det kommer så smånigom men enligt dig,inte fort nog...men det handlar om pengar och därför tar det ett tag.

Du dumpar en utländsk man för gott från ditt förflutna,när han dyker upp på nytt för att försöka dra in dig i hans nät på nytt.

Du har så många mål och drömmar,men för att nå dit måste du börja spara och planera och vara fokuserad på detta.

Ingen arbetslöshet runt dig.

Får fram en skönhets operation eller ingrepp av något slag som du kommer vara så glad för.

Jag känner av en väntetid innan saker börjar hända runt dig och då menar jag rätt man och satsa seriöst på ett förhållande och barn.
Vilket du inte ska vara deppig för,någonstans har allt sin tid och plats.3 år dyker upp hela tiden så kanske har du en lite lugnare tid fram till dess med inte så mycket framtids planering förutom det du kan göra själv som inidivid.

Men du kommer både gifta dig och få barn och flytta ut till ett förorts villaområde.Första knatten blir en mörkhårig knatte med ostyrigt lockigt hår och supersöt.Pappan ser bra ut men är brunhårig,innan du möter mannen du gifter dig med kommer du ha ett förhållande med en ljushårig man men det är aldrig rikigt bra där och du känner dig oftast ensam så den dan du avslutar med honom,kommer du inte känna nån saknad och sen så möter du din stora kärlek.

1 kommentar: