torsdag 12 juli 2012

Hur ser min framtid ut?

Hej Eva.
Har kontaktat dig förr och är grymt nöjd och glad för svaren på mina frågor.Men skulle behöva fin hjälp igen.Hur ser min framtid ut med min sambo och i övrigt? Ser du nån förlovning/barn/jobb?

Tusen tack på förhand!!
Mvh JT83





Svar:
Du har haft en jobbig tid som du gått igenom mer inom dig själv än i yttre omständigheter eller händelser,men du behöver inte oroa dig.han älskar dig och är rädd att du inte trivs med honom.Vilket betyder att han märker på dig att något kan vara fel.Han vill gifta sig och allt men han får lite kalla fötter av för mycket samtal om detta och så tar du illa upp och det syns på dig och så blir han osäker och BANG så är ni inne i en jäkligt dum cirkel!

Först och främst behöver du ett jobb för att få ett inre värde men det ligger eget företag runt dig så jag tycker du ska kolla upp detta och under tiden finns det jobb som kan vara tillfälligt runt dig,möjligtvis inom hemvård eller hälsa.Vilket du inte vill ha och jag vet men det kommer bli en språngbräda att ta dig vidare till eget företag.Kanske måste du ha puschen för att komma igång.
Jag tycker inte du ska sälja varor utan erbjuda tjänster...kanske starta ett städbolag och be nån väninna utan jobb gå in som partner eller jobba med dig,kanske många karriärs människor som inte har tid riktigt att staäda hemma,kanske kan vara er kunder till att börja med?
Privat dagis/daghem/dagmamma? Tror mer att du får mer framgång inom mer praktiska tjänster än butik.

Fixar du allt detta inom skådlig framtid så kommer både förlovning/giftermål och två knattar av olika kön till dig.

7 kommentarer:

  1. Ville bara att du ska få veta hur mycket detta mailet betydde för mig!! Du gav mig tro att lita på mig själv!! Fick en Aha känsla!!! Tusen tack! Det var verkligen guld värt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du säga något om min framtid. Jag slits mellan hopp o förtvivlan mest hela tiden. Mitt liv är en enda stor berg o dal bana. O jag känner att jag hela tiden ska ta hand om andra o måste försaka mig själv hela tiden. Jag tycker om att ta hand om andra men jag har fått hålla tillbaka mig själv så många år nu att jag ej vet var jag står eller vilken väg jag ska ta. Är i ett förhållande nu där jag fått trycka ner mina behov väldigt mycket o länge för hans skull. Pga att han ej mått /mår bra o inte vill samma saker o inte har samma behov. Var står vi o vilkenväg ska jag välja kommer vi bli bra tillsammans blir det bättre ?är det bara att härda ut. Vi vill ha barn innom en snar framtid båda två. Men jag tror inte vi klarar ta hand om ett barn just nu.

      Radera
  2. Hur kommer min framtid se ut vilka val ska jag göra står vid ett viktigt vägskäl just nu i mitt liv.

    SvaraRadera
  3. Kommer mitt liv ordna sig? Kommer jag få barn snart? Ska jag flytta ihåg med min nuvarande pojkvän kommer vi bli lyckliga nån gång eller vara så här olyckliga hela tiden? Ska jag sattsa på honom skaffa barn tillsammans. tiden rinner iväg :-(

    SvaraRadera
  4. När kommer jag få barn o med vem någon ny i mitt liv?

    SvaraRadera
  5. Var är min man kommer jag få barn när?

    SvaraRadera
  6. Kommer jag få barn o var är min framtida karl?

    SvaraRadera