måndag 11 juni 2012

Är han en player?

Fråga 1: Det är så att jag har varit kär i en kille rätt så länge, som jag har svårt att släppa. Vet egentligen inte varför..men jag har det i alla fall. Och det har fått mig att må rätt så dåligt. Vi var kompisar och jag var intresserad från typ första början. Men han hade andra flickvänner under tiden vi var kompisar. Till slut så orkade jag inte mer..och berättade vad jag kände. För att få ut mig det, och för att kunna gå vidare. Men han bara fortsatte att hålla kontakten med mig. Och jag blev väldigt förvirrad.
Sen gjorde han slut med sin flickvän..och han verkade intresserad av mig. Så till slut så frågade jag vad han kände..och då fick jag höra att han bara gillade mig som kompis. Men han betedde sig verkligen inte bara vänskapligt. Det gjorde att jag kände mig väldigt utnyttjad, och besviken. Så då bröt jag kontakten med honom..för att kunna må bra igen. Men jag har inte alls mått bra, har bara haft massa ångest. Och har känt mig jätte hemsk. Nu har han skaffat en annan flickvän..och det gör så himla ont att se dem tillsammans..
Han sa att han är en player och en svikare och att det var konstigt att jag gillade honom. Men det verkar som om han kan ha seriösa förhållanden och kan bli kär. Så min fråga är om han har äkta, starka känslor för sin flickvän? Och är kär i henne? För det känns som om det är mig det är fel på. Som om jag var för tillgänglig. Eller om jag inte var hans typ. 


Fråga 2:
Jag undrar om jag kommer bli kär i en annan kille snart..och få ett seriöst förhållande? Behöver inte vara min själsfrände..men jag vill bara få uppleva besvarad kärlek nån gång. Att vara olyckligt kär har varit extremt jobbigt för mig. Jag som också har problem med depressioner. Har egentligen inga problem med att vara singel, men att vara olyckligt kär tar på min självkänsla och ger mig en massa ångest.


Svar;
Tyvärr så är denne kille en player som inte riktigt vet vad han vill.Han blir lätt förälskad,men det svalnar lika fort.Han är inte okänslig mot dig men något stoppar honom,som era gemensamma vänner och att det bara känns konstigt.Han hade aldrig en tanke på att vilja gå in i en relation med dig,utan mer en spännande lek för att se om hans misstanke stämde,att du var intresserad.Bästa du kan göra är att inte umgås med honom och låta det bero.han kommer söka upp kontakten med dig igen men du bör inte tänka på honom som en potential pojkvän.
Han kommer snart vara singel igen men fortsätta träffa tjejer korta perioder.Han är inte mogen att sitta i någon seriös relation överhuvudtaget.

Du kommer snart träffa en mörkhårig,snygg kille som är mycket mer spännande än din "killkompis" någonsin var.Den nye killen klär sig riktigt snyggt och har en vinnande personlighet.Han har en snygg kort frisyr och lite kantig manlig ansiktsform.Han har definitivt DET DÄR.Han känns tryggare och kommer finnas där för dig.Du glömmer fort din "killkompis". 

Det är så för alla som har varit olyckligt kär och det har vi nog alla råkat ut för nån gång men vi kanske måste titta närmare på vad det är för en person som skapar den känslan,om vi kanske ser en annan "bild" av dom än vad som faktiskt är...sen vet du väl vad dom säger Missar vi en buss kommer det alltid en annan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar